×

تسهیلات مصوب و پرداخت‌شده

تسهیلات مصوب و پرداخت‌شده

از محل منابع مالی تجهیزشده و در قالب قرارداد وجوه اداره‌ شده منعقده با بانک توسعه تعاون، سه پروژه نوسازی واقع در بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی شامل پروژه اقامتی- تجاری پردیس، پروژه اقامتی- تجاری صالح و پروژه اقامتی، تجاری فراز تأمین مالی شده‌اند. تسهیلات نوسازی مصوب برای سه پروژه مزبور جمعاً مبلغ 220 میلیارد ریال می‌باشد.

 

 شرح تسهیلات مصوب پرداختی

  1. اعطای تسهیلات به پروژه صالح

    پروژه صالح به مساحت 2324 مترمربع، با کاربری اقامتی و تجاری در قطاع چهار بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی واقع شده است. این پروژه از جمله پروژه‌های طرح مسکن ثامن بوده و مبلغ تسهیلات مصوب برای این پروژه 100 میلیارد ریال می‌باشد و در حال حاضر به اتمام رسیده است.

  2. اعطای تسهیلات به پروژه پردیس

    پروژه پردیس به مساحت 1988 متر مربع، با کاربری اقامتی و تجاری در قطاع سه بافت پیرامون حرم مطهر رضوی واقع شده است. این پروژه از جمله پروژه‌های طرح مسکن ثامن بوده و مبلغ تسهیلات مصوب برای آن 77 میلیارد ریال می‌باشد و در حال حاضر به اتمام رسیده است.

  3. اعطای تسهیلات به پروژه فراز

    پروژه فراز به مساحت 1386 متر مربع، با کاربری اقامتی و تجاری در قطاع دو بافت پیرامون حرم مطهر رضوی واقع شده است. مبلغ تسهیلات مصوب برای آن 43 میلیارد ریال می‌باشد و در حال حاضر به اتمام رسیده است.